Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki

Zaproszenie do sładania oferty cenowej na świadczenie usług w zakresie zapewnienia schronienia osobom bezdomnym.

Utworzono dnia 03.12.2020

Zaproszenie do składania ofert na „świadczenie usług w zakresie zapewnienia schronienia osobom bezdomnym".

  1. Zamawiający:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie , 37-433 Bojanów ul. Parkowa 5, tel. 15 8708 738 , e-mail: gopsbojanow@gmail.com

Zaprasza do złożenia oferty w następującym przedmiocie i zakresie zamówienia:

Świadczenie usług schronienia dla 2 osób ( kobiety / mężczyzny) w postaci:

- schroniska dla bezdomnych ,

- noclegowni,

- ogrzewalni

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Podmiot składający propozycję zobowiązany jest do zapewnienia osobom bezdomnym standardu podstawowych usług okresowego schronienia , całodziennego wyżywienia , umożliwienia wykonywania czynności higienicznych , prania odzieży i obuwia stosownie do pory roku , ułatwienie dostępu do opieki medycznej , pomoc w terapii uzależnień , pomoc w uregulowaniu sytuacji prawnej , pomoc w przezwyciężeniu kryzysu będącego źródłem bezdomności , pomoc w poszukiwaniu pracy i samodzielnego mieszkania.
  2. Podmiot składający propozycję zobowiązany jest do prowadzenia w okresie epidemii izolatorium dla osób kierowanych do schroniska z pobytu w przestrzeni publicznej.
  3. Dopuszcza się częściową realizację zamówienia.
  1. Wymagany termin realizacji zamówienia :

Od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 roku.

  1. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  2. Opis wymagań stawianych wykonawcom:
  1. Wykonawcą może być podmiot , którego cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę.
  2. Wykonawca spełnia warunki lokalowe, które odpowiadają standardom sanitarno – epidemiologicznym i przeciwpożarowym . Kwalifikacje osób  świadczących w nim usługi oraz standard obiektu , w którym mieści się schronisko dla bezdomnych muszą być zgodne z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rodziny , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni , schronisk dla osób bezdomnych , schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni ( Dz. U. z 2018 r. poz. 896 )
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli pod względem zgodności usługi z ofertą. Utrudnienie , uniemożliwienie kontroli bądź negatywny wynik kontroli będzie podstawą do wypowiedzenia umowy.

Podmioty nie spełniające ww. wymagań nie będą brane pod uwagę przy wyborze wykonawcy.

  1. Dokumenty jakie wykonawca powinien załączyć do oferty:

Wymagana dokumentacja : ( kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem )

  1. Oświadczenia o spełnieniu warunków w ust.3 pkt. 1i2,
  2. Wyciąg z KRS lub inny dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu z zastrzeżeniem , że jego data wydania obowiązuje do dnia 31 grudnia 2021 r.
  3. W przypadku organizacji ( stowarzyszenie , fundacje itp. ) – aktualny , zgodny ze stanem faktycznym wypis z KRS.
  4. W przypadku pozostałych dokumentów- inny dokument właściwy dla podmiotu.
  5. Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii , pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej.
  6. Inne , jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do reprezentowania podmiotów , oświadczenia właściwego organu , zarządu głównego lub innego organu wykonawczego.
  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazania oświadczenia i dokumentów.

Wszelkie  oświadczenia , wnioski , zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

  1. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcą.

Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcą z ramienia Zamawiającego jest Maria Stanisławska-Błądek  tel. 15 8708 738, e-mail: gopsbojanow@gmail.com

  1. Miejsce i termin składania ofert.
  1. Propozycję cenową należy złożyć na załączonym formularzu:

- W siedzibie Zamawiającego GOPS Bojanów ul. Parkowa 5

- Przesłać na adres Ośrodka

- Drogą elektroniczną na adres : gopsbojanow@gmail.com

2. Termin składania oferty cenowej ustalony zostaje do dnia 11 grudnia 2020 roku do godziny 15.30

X. Opis sposobu obliczania ceny.

1. Na załączonym formularzu należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie zamówienia oraz podać stawkę wysokości podatku VAT.

2. Wartość cenową należy podać w złotówkach polskich, cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia.

XI. Opis kryteriów , którymi Zamawiający kierował się będzie przy wyborze oferty.

Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie. W przypadku dwóch ofert o jednakowej cenie zostanie wybrana oferta, która umożliwi schronienie w najbliższej odległości od gminy Bojanów.

XII. Inne Informacje.

Odpłatność za usługę regulowana będzie przelewem bankowym na konto Zleceniobiorcy w oparciu o faktury , rachunki bądź noty księgowe wystawione i doręczone przez Zleceniobiorcę do 15 – każdego kolejnego miesiąca.

XIII. Informacje o formalnościach.

  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców , którzy ubiegali się o wykonanie zamówienia.
  2. Zamawiający zleci wykonanie Zamówienia – zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze oferty, ale nie później niż w terminie zawiązania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy , Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, lub przeprowadzi ponowne postępowanie.
  4. Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określonej przepisami ustawy – Prawo zamówień publicznych,
  5. Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy- Prawo zamówień publicznych a także art. 66 Kodeksu Cywilnego.

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do oferty cenowej

 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie

ul. Parkowa 5, 37 – 433 Bojanów

FORMULARZ CENOWO – OFERTOWY

Odpowiadając na zaproszenie do złożenia oferty cenowej zgodnie z warunkami określonymi w zaproszeniu do złożenia oferty na zadanie pn.” Świadczenie usług schronienia dla 2 osób (kobiet/mężczyzn) w postaci:

schroniska dla bezdomnych,

noclegowni,

ogrzewalni”.

 

Oferuję wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami opisu przedmiotu zamówienia w:

  1. Schronisku dla bezdomnych w wysokości netto/brutto ……………………….złotych za jeden dzień pobytu, (słownie…………………………………………………..…………Podatek Vat………….,
  2. Noclegowni, w wysokości netto/brutto ……………………….złotych za jeden dzień pobytu, (słownie…………………………………………………….………………) Podatek Vat………….,
  3. Ogrzewalni w wysokości netto/brutto ……………………….złotych za jeden dzień pobytu, (słownie…………………………………………………………………….) Podatek Vat………….,
  4. Opłata za tzw. gotowość wysokości netto/brutto ……………………….złotych za jeden dzień pobytu, (słownie…………………………………………………………..) Podatek Vat………….,

 

Ponadto zapewniam/ nie zapewniam *  prowadzenie, w okresie epidemii, izolatorium dla osób kierowanych do schroniska z pobytu w przestrzeni publicznej.

 

Cena obejmuje wszystkie koszty realizacji usługi. Cena ( wartość netto/brutto/VAT) jest określona w polskich złotych i wyliczona jest zgodnie z ustawa o podatku od towarów i usług.

  1. Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
  2. W przypadku gdy nasza oferta zostanie wybrana, oświadczamy gotowość zawarcia umowy i świadczenie usług w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
  3. Termin wykonania zamówienia 1 styczeń 2021 r. do 31 grudzień 2021 r.
  4. Oferta jest ważna przez okres 30 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert.
  5. Inne dane i informacje, które oferent uznaje za szczególnie ważne dla oceny jego oferty:……………………………………………………………………………………
  6. Załączniki do  niniejszej oferty cenowej stanowią:
  • …………………………………………………………………………………………
  • …………………………………………………………………………………………
  • ………………………………………………………………………………………….

 

……………………………………………….

(podpis i pieczątka oferenta)

Uwaga!

Formularz cenowo -ofertowy winien być wypełniony w każdym punkcie. Dokumenty składane przez Oferenta powinny być czytelne, a oferta winna być podpisana przez uprawnione osobę. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w każdym etapie postępowania, jeżeli okoliczności podane przez Oferenta okażą się nieprawdziwe.

 

Klauzula informacyjna RODO znajduje sie w załączniku.

ZAŁĄCZNIKI:

Zegar

Kalendarz

Lista wydarzeń w miesiącu Czerwiec 2025 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny

Imieniny:

POSIŁEK
W DOMU I W SZKOLE


 

Program Senior+ na lata 2021-2025 Edycja 2023

Program Senior+ na lata 2021-2025 Edycja 2024

PROGRAM „KORPUS WSPARCIA SENIORÓW” NA ROK 2024

Program pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024 – 2027

Program wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027